2.24.2009

Terima Kasih...

Assalamualaikum...

Nak ucapkan terima kasih banyak2 buat sabahat2 yang wat surprise + yang bagi ucapan & mendoakan yang baik sempena hari DUA DUA aku...ehe...Memang menakjubkan la angka DUA DUA nie...Macam2 ada....

Tapi, sejak hari DUA DUA ritu, aku sangat sibuk...Segalanya perlu dikejar sbb masa amat sempit...Asignment, thesis + midterm datang bertalu-talu plak...So, sampai tahap xsempat nak update blog...

Aku mendoakan kepada semua member, sahabat, cikgu2 dan semua yang mengenali aku agar sentiasa sihat, aman, tenteram & sentiasa diredhai Allah kerana hidup ni amat mencabar. Bukan senang untuk menjadi senang tetapi amat senang untuk jadi susah.Namun, mereka yang berjaya adalah mereka yang menyedari tanggungjawab di sebalik kebebasan yang dimiliki...

Nie saja yang sempat aku update untuk masa nie..."umspublic" wat hal plak.. Terpaksa update kat Megalab...Sekian...

2 comments:

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...