2.01.2009

Aku suka bulan Februari...

Bulan yang mungkin membahagiakan...

Setiap kali datang Februari, aku akan rasa mcm bersemangat... Semangat untuk berubah...Semangat untuk mencari sesuatu yang baru... Dan juga semanga untuk merancang pembaharuan dalam diri.

Banyak juga hari penting yang berlaku dalam bulan Februari...

Ada orang boleh sambut birthdaynya 4 tahun skali sebab bulan Februari... ada orang sambut hari lahir dan hari kekasih di bulan Februari... Planet Pluto pon dijumpai oleh saintis pada bulan Februari...

Untuk Februari kali ni, aku hanya mengharapkan aku dapat lebih mendekati Tuhan...Kerana Dia sentiasa memberikan aku inspirasi tentang perkara baru yang ingin aku buat...

Kesukaan di bulan Februari tahun ni, mungkin kerna aku akan menghabiskan projek akhir tahun aku....semoga semuanya dapat disiapkan dengan baik...Insyaallah..

No comments:

Post a Comment

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...