2.13.2009

Interferens..






















Ini adalah kejadian Interferens cahaya yang aku dapat tangkap sendiri masa satu pagi yang indah di UMS.. Gambar ni aku dapat rakamkan dengan menggunakan kamera henpon N70 aku ni ja...Xsempat nak bawa kamera digital yang lebih baek..ehe..

Interferens cahaya ni aku tangkap sebab aku teringat masa skola menengah dulu masa blaja Fizik bab interferens cikgu aku slalu gitau psal interferens ni. Kejadian camni biasa kita boleh lihat masa waktu matahari naik iaitu pepagi dalam jam 6 ke 7 pagi (untuk waktu di Sabah), dan waktu senja (jam 5 ke 6 petang juga waktu Sabah).

Layankan gambar ni....

2 comments:

  1. cantik the pictures!!!! macam aku mau edit ja :) f guna SLR, very dramatic tu color2x dia :D

    ReplyDelete
  2. ehehe...besa la...ehe..tgk la apa tangkap..

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...