12.17.2008

Kisah di Kg Kota...

Kampung Kota, di Tuaran...Satu kampung yang menarik & membahagiakan.. Aku mula berada di kampung nie sempena Program Baktisiswa UMS-UUM di sini. aku diambil sebagai anak angkat kepada keluarga En Agus...Keluarga ni sangat mesra..Tak ada perkara yang dapat aku katakan melainkan aku rasa best ja kat kampung nie..semua orang kampung cnie bersaudara..So, besar la family kat sini...Tgk la gamba yang sempat aku rakamkan kat cnie..




























Terima kasih banyak2 atas penerimaan saya secara individu ke Kampung KOta.. Tq pada ayah Agus ngan ibu... Tq banyak2 kat ibu pasal sediakan makanan yang sedap untuk bekalan perjalanan ke Brunei...Tq jugak kat Nur ngan Ali atas layanan yang best sepanjang aku berada di sini....Sangat best.. Insyaallah di lain masa dan ksempatan, saya akan kembali berkunjung ke sini...Tq kat semua2 yang ada d Kampung Kota yang happening & supporting...

8 comments:

  1. program ni bestkan....ni lah kali terakhir aku menyumbangkan 100 peratus tenaga ku untuk program semasa di ums dengan menggunakan nama mpp sesi 0708....walaupun ada cacat cela nyer,aku bangga kerana dapat memberikan semua peserta seribu satu pengalaman berharga untuk hari mendatang....ada peserta yang tak berani bercakap d khalayak ramai turut berani bersuara walaupun sekejap...itu matlamat kita dalam melaksanakan program...bukan sekadar mencari dimana cacat nya program itu....aku bangga kawan2 ku semua fleksibel dan pandai menyesuaikan diri setiap masa.....thanks to all...(are-5-zul)

    ReplyDelete
  2. hang dapat family yg kiut2 kan...untung ko lal....heheheh

    ReplyDelete
  3. jangan lupa kita juga ke UBD slain kg kota ea....hehehe

    ReplyDelete
  4. ahaha....nnti aku update yang g UBD punya..ehehe

    ReplyDelete
  5. To Hilal:

    Sekarang baru lal tau kan betapa bestnya bila kita ada family angkat..itulah yang su rasa bila kenal ngan penduduk kampung kota setelah hampir setahun...sangat best...


    To Abg Joe:

    Thank you so much buat kesekian kalinya...walaupun program ni ada cacat cela tapi still dapat diatasi dengan baik menggunakan keprofesional anda..memang adat bila buat program takkan sempurna sepenuhnya seperti apa yang kita rancangkan...mesti ada 1-2 masalah yang akan timbul..walau apapun..program ni berjaya mengeratkan lagi hubungan persahabatan kita semua..

    ReplyDelete
  6. tq juga kat pjoe..bleh bagi gak aku peluang join prog nie.ehehe

    ReplyDelete
  7. aku bahagia dengan korang semua....dan aku mengimpikan kita bersama2 lagi untuk celoteh masing2 yg tak dapat aku lupakan.....wei koranglah sahabatku dunia akhirat.....
    (manusia tu unikkkan)hehehe...tu lah aku.....sentiasa unik....hehehe

    ReplyDelete
  8. datin pn hepi sgt ngan program yg kiter wat ni..sume best wlupn ader gak xbest..datin enjoy sgt..kang kt reunion geng2 kiter k..bye!!

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...