12.04.2008

Hilal's Top 10...

10 Perkara paling penting dalam hidup…

1.Air… Sebabnya kalo aku xdpt air masak segelas untuk sehari, aku jadi macam nak demam…huhu
2.Keluarga Aku… Aku sangat sayangkan keluarga aku.. Sangat bahagia bila dok ada ngan family nie.. Biarpun aku jauh beribu kilometer dari ahli keluarga aku, tapi, semuanya berada dekat di hati aku…
3. Kawan-kawan… Semua kawan-kawan yang ada adalah penting….Tanpa kawan2, hidup aku akan sunyi dan sepi…Ibarat hidup dalam kubur…huhu..I love my frens much..
4.Handphone… Sebabnya penting untuk aku memastikan aku x mengalami putus hubungan dengan orang yang aku rasakan penting bila waktu terdesak.
5.Jaket… Aku selalu mengalami kesejukan bila dapat air-cond terlebih sket…At least ada selimut sket ka ok la utk elakkan aku jadi sejuk & dehydrate akibat kesejukan yang terlampau nie..huhu..
6.Camera… Untuk memastikan segala perkara yang aku rasakan hot & menarik dapat dirakamkan dan diberi peluang untuk share dengan kawan2 sekeliling…
7.Laptop Acer… Benda yang penting untuk bolehkan aku transfer gambar & upload gambar untuk share kat kawan2..ehehe….
8.Pen… Untuk pastikan aku sentiasa ada pen untuk isi borang yang diberi untuk jawab cthnya questionaire, isi borang dll…
9.Sapu Tangan… Selesema paling selalu aku jadi.. Walau apa yang terjadi, sapu tangan kena sentiasa bawak.. Guna tisu xcukup untuk aku lap hingus aku..wahaha..
10.Charger.. juga satu benda yang penting bagi memastikan bateri sentiasa ada samada untuk laptop, kamera mahupun handphone..ehe…kalo x, bek xyah bawak ja segala gadjet nie…wat penat ja…

10 Jenama yang menarik perhatian aku..

1.SODA
2.ADIDAS
3.NOKIA
4.SONY
5.NIKE
6.NIVEA
7.CELCOM
8.OLYMPUS
9.MAS
10.TM

Klik pada http://realvoices.youthsays.com/2008/12/hilals-top-10/ Untuk tengok entry sebenar...

No comments:

Post a Comment

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...