12.23.2008

Survey @ Labuan + Result Sem 1 08/09...

Alhamdulillah...

Survey aku kat Labuan dah berjaya dibuat.. Tempat untuk aku dapatkan sampel bagi kajian projek tahun akhir aku dah berjaya aku buat. Tinggal nak gamek sampel dan analisis ja. Tapi, perkara yang merisaukan ialah radas kat makmal. Adakah cukup? Insyaallah smua ni kena dibereskan Januari tahun depan. Harap semuanya berjalan lancar. Tq buat afizul, Roslan dengan Abang Shamsul.... Memang mantap. Survey nie aku dapat buat dalam masa yan singkat dan sempat jugak aku berjalan sekitar Wilayah Persekutuan Labuan..

Nie antara gambar yang sempat aku upload di sini..










Tq banyak2 kat Abang Shamsul kerana sudi bawak aku ngan Adizul jalan2 ronda pusing2 Labuan. Tq kat Roslan yang sudi tumpangkan bilik & bawak aku untuk g tempat mendapatkan sampel aku...

Berkenaan kisah result pula, alhamdulillah result sem lepas aku berjaya naik lagi walaupun hanya 0.02....hoho... Tue kenaikan untuk PNGK. Tapi untuk PNGS naik banyak sket iaitu kenaikan sebanyak 0.24...Mungkin usaha aku xcukup lagi kot...Huhu...

Insyaallah 27hb Dis aku balik Penang untuk menghadiri kenduri kawin kazen aku satu kat Penang, 28hb, Along kawen... Satu lagi kat Aloq Setaq, 2hb Jan 2009 Sheshe kawen...So, Selamat menghabiskan sisa cuti buat rakan2 dari UMS...

Sekian..

2 comments:

  1. selamat pulang ke kampung halaman lal...
    jangan lupa bawakan ole-ole untuk aku k....

    ReplyDelete
  2. yup,memang mantap kita g labuan tue...banyak benda yg dapat kita lihat dan pelajari...n aku tak tau macam mana nak balas budi roslan n abg shamsul yg banyak tlg kita tue...heheheheh....4 roslan n abg shamsul, u all memang baik hati...tq so much...
    ilal,hang pun memang best n spoting tak habis2...cayok2...
    pe2 pun kita semua memang dilahirkan dengan keunikkan tersendiri kan...
    slm..(mr. unique@pjol)

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...