12.14.2008

Ntah la...

Bold & Unpredictable… Satu benda yang xpernah aku terfikir….Susah nak fikir…

Bila fikir psal bold, mesti la 1st skali aku fikir pasal tulisan yang ditebalkan…Tapi, cerita skang yang sering diBOLD dalam industri hiburan skang ialah kisah Mawi yang dah nak kawin xlama lagi…Semua peminat Mawi & juga orang yang suka Mawi juga amek tau kisah perkahwinan Mawi dengan ekin…Nie ceta yang sering jadi diBold oleh media terutama media rasmi yang akan siarkan perkahwinan mawi iaitu ASTRO. Jadi, secara tak langsung, perkataan yang menjadi mangsa BOLD skang nie ialah MAWI, EKIN, ASTRO…haha…

Unpredictable plak, pada pendapat aku benda nie berkaitan segala hal yang xdapat dipercayai… Tapi satu jenama yang aku agak terkejut ialah Nokia…. Apa kaitan unpredictablenya Nokia nie dalam hidup aku ialah bila mana aku tau bahawa syarikat Nokia yang merupakan gergasi dunia skang nie merupakan satu syarikat perusahaan getah satu masa dulu…Wow!!! Very unpredctable…hahaha….

Nie la yang dapat aku fikirkan untuk BOLD ngan UNPREDICTABLE yang berkaitan dengan hidup aku wat masa ni….

Klik http://realvoices.youthsays.com/2008/12/ntah-la/

Chapter 12: "Here's what I think" Part 2

What do you think about being BOLD and UNPREDICTABLE? What comes to mind? Tell us about moments in your life, people you know, stories you heard, brands, products, pictures, what do you think about when you think about BOLD and UNPREDICTABLE?
—————————————————————————————————-
Apa fikiran kamu tentang menjadi BOLD dan UNPREDICTABLE? Apa yang muncul di minda kamu? Beritahu kami tentang saat-saat dalam hidup kamu, orang yang kamu tahu, cerita-cerita yang kamu dengar, jenama, produk, gambar, apakah kamu fikirkan bila kamu memikirkan tentang BOLD dan UNPREDICTABLE?

No comments:

Post a Comment

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...