4.08.2009

Sinusitis..


Adoi... Dah lama aku xupdate blog nie... Sakit jiwa plak rsanya.. Memalam cmnie xleh nk tido plak bila terfikir blog yg lama xupdate. Walhal asignment ngan write up utk thesis pon xabes lagi..huhu...Jadi, aku amek keputusan untuk update blog jap sementara mencari bahan tambahan untuk perbincangan thesis aku..

Kelmarin (Isnin) aku g Poliklinik Permai kat Kingfisher ngan Yaya untuk tujuan review balik kes sinusitis yang doktor klinik ni mintak aku sentiasa review setiap bulan. Bulan Mac ritu merupakan bulan yang teramat bz utk aku sampai xsempat nk g klinik. Jadi, aku pon p la review hari isnin bebaru nie. Tros kena marah ngan doktor tue sebab x review ikut masa yang ditetapkan. Kata dia sinusitis aku ni dah kronik.

Mana xkroniknya.. Sejak ahad ari tue, lepas dinner HEP, aku balik bilik ja mata aku dah mula gatal2... Xkira lagi gatal yang teramat kat dalam hidung ni..Adoi la..Aku g jmpa doktor, dia bagi aku ubat demam selesema ngan ubat SPRAY dalam hidung.. Ubat paling seksa utk aku guna...

Tros semangat aku untuk wat semua benda jadi macam enjin yang dah meletup akibat full throttle.Tengah berusaha menyelamatkan keadaan la skang nie...Diharapkan semua keja aku dapat diapkan dalam masa yang ditetapkan dan menghabiskan sem ni dengan cemerlang. Kepada member2 yang telah SUSAH akibat aku xreply msg or xangkat call.. Harap jangan marah aku.. Btul2 xdapat nk bangun pasal nak menahan keGATALan yang teramat...

Sekian buat masa nie... aku akan sentiasa berusaha untuk update blog di samping siapkan keja aku.. Doakan semoga aku sentiasa sihat & bertenaga untuk semua nie... Insyaallah..

8 comments:

  1. salam....sian ko lal....kuatkan semangat ye...insyalallah kami kawan2 sentiasa doakan ko cht dan dpmdhkan segale urusan mu kawan....
    hilal boleh!!!

    ReplyDelete
  2. ala la ciannye die..sakit ye..byk2 bersabar ek.InsyAllah kan sembuh..

    ReplyDelete
  3. Salam
    x sihat rupenye ang
    jangan lupa makan ubat
    doktor jgn lupe jumpe nnti kene marah lagi
    jaga kesihatan,kan x lama g nak final exam
    nway, take care ah :)

    ReplyDelete
  4. sinusitis tu apa lal??
    ala kesian ko,patut la nampak lain jer ko,tp tetap selalu senyum kan...cayok2...jangan putus semangat k...truskan berjuang...ada hikmah disebalik kejadian tu k....jngan lupa slalu jumpa doktor tu k....

    ReplyDelete
  5. beklah member2 skalian...huhu..letih jgak menahan GATAL nie..huhu...Nie la nama dia menggatal lebih...

    ReplyDelete
  6. huhuhu..sori T_T saja xkcw 2,3 ari ni..yo tau abg lal bz..huu..mudah2an cpt sembuh ya..

    ..ubat jangan lupa tau:c

    ReplyDelete
  7. lor hang xsihat ka?
    jom g on9....

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...