11.03.2008

Phobia...(Entry For Ammyy)

This entry actually just for Ammy...(Kalo Salah grammar, cikgu2 TESL tolong ajarkan ya..Hahaha..)

She is da one who remind me about what hve I said last year. It is about the GF that i will find right afta i've become ordinary student. Actually I have been looking for sumone to become my gf in UMS. But then after sometime, i found that I have phobia to have GF.

First, maybe coz i have been "cheated" by other 2 gf that i have meet last few years..How do i've been "cheated"??I did'nt want to story here. It is quite a boring story.By the way, during that time i was realy unmature.

Now, I think that it is important to have "someone" to stay & here my voice. The phobia of beeing a BF of any gurl nowadays in a very high level. I don't think that I can be good person for any gurl in this world.

By the way, I need more chocolate to treat myself of feelin in love. Coz chocolate is one of the best medicine to treat sumone who r looking for love feeling.That is why I look weird for this few weeks.I hope I can manage myself to think about this wisely.

Thats All...Tq..


___________________________________________________________________



Ha, lega dapat cakap Melayu balik...Kepada sesapa yang baca entry ni, ada salah grammar @ apa2 xpaham, just leave ur comment ok! Terima Kasih atas kerjasama anda..wahahaha..

Ini xbermakna aku akan cari GF dalam masa terdekat...Cuma tengah xpaham dengan situasi dalam dri skang nie...huhu...Jangan tersalah paham udah la..ehe..

12 comments:

  1. mungkin la sbb nie ak pelik...
    complicated perasaan aku..xtau nk wat apa...blur...tpi ok la..aku dpt tumpu exam la bila dpt choc...ehehe

    ReplyDelete
  2. cian aku tengok abang aku nie...huhuhu

    ReplyDelete
  3. yelah, tengok macam terseksa je jiwa tue...

    ReplyDelete
  4. xla seksa sangat CTON oi...huhu..besa2 ja..

    ReplyDelete
  5. katne sekarang nie? masih terseksa jiwa lg?

    ReplyDelete
  6. aku kat library...dah nk balik dh nie...xdak la terseksa jiwa lara pon...ok ja..

    ReplyDelete
  7. alala pie...jangan la sorok dr aku plak..

    I've never say that Azri punya bontot mantap!

    Hang ja pepandai wat ceta..ehe...

    Apa2 pon hg tetap my 1st choice...

    ReplyDelete
  8. tak faham dengan keadaan diri eh... paham2... saya pun pernah mengalami hal yang sama... hurm... ketepikan keadaan yang tak mampu untuk di fahami ni buat seketika dan fokuskan kepada perkara yang penting terlebih dahulu... huhu...

    Aper2 pun gOOd luck for ur final exam eh... chayok2...

    ReplyDelete
  9. tq teerah sbb ingatkan sy...
    Gud Luck jgak utk exam....

    ReplyDelete
  10. lal, i don't know what should i say to u..but close both of ur eyes n remember the loves one!!!


    nivyan....

    lama tak jumpa hilal, last kat DC, masa mengundi...
    pe pun gud luck for the exam!!!

    ReplyDelete
  11. ahaha
    i know ur normal lal! wakaka
    dah terbukti dlm blog piei! wahaha

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...