4.01.2009

Peluang pertama & terakhir..


Dah masuk bulan April...

Kalau orang yang selalu suka tengok matahari terbenam, ingatlah bahawa nikmat siang & malam yang telah diberikan pada kita tue hanya sekali seumur hidup untuk kita nikmati. Contohnya, kalau hari ini 1 april 2009... Inilah kali pertama dan kali terakhir untuk kita jmpa 1 April 2009 dalam hidup kita...

Oleh itu, aku nak pesan kat diri aku untuk lebih mensyukuri nikmat yang setiap hari Allah berikan kat aku... Sebabnya kalo aku nak senaraikan nikmat yang aku dapat ni xabes...Nikmat dapat tidur, dapat makan, dapat bernafas, dapat keluarga, dapat kawan2 dan macam2 lagi yang aku dapat percuma..

Dengan nikmat bulan April yang Allah bagi aku peluang untuk menemuinya.. Aku harapkan peluang yang pertama dan terakhir ni aku dapat gunakan dengan baik untuk memastikan segala kerja yang perlu dibereskan dapat disiapkan dengan segera & berkualiti...

Insyaallah...

4 comments:

  1. ala tersalah eja sb taip cpt2.....huhuhuhu....

    ReplyDelete
  2. motip picture***..cam kenal..kat KAL ek..ooo..sana2 dengan anis la ni..yang dtg dulu tu..oooooooooooo..

    ReplyDelete
  3. motif??ehehe...mcm penah dengar ayat tue...mmg kat KAL ritu...

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...