10.27.2008

High School Musical 3

Malam semalam aku sempat menonton High School Musical 3.
2 Tujuan utama kenapa aku p tgk di 1 Borneo ni, 1st psal nk wat asignment Dr Harry yang mintak kami g tgk teknologi serapan bunyi di Panggung Wayang 3 generasi berbeza. Kira skang ni baru siap 1/3 la...hoho... 2nd, memang aku minat abes dengan ceta ni.. Ya la dah dok tgk dari HSM1 ngan HSM2. Skang nie kiranya final punya episod la untuk High School Musical..

Macm besa, kali ni High School Musical 3 lebih bertenaga dengan lebih banyak lagu yang dinyanyikan dalam ceta ni. Yang paling aku minat nk tgk si Gabriella Montez yang innocent ja muka dan maintain comel.Apa yang dapat dikatakan memang enjoy abes la tgk muvie nie...Xrugi la bayar duit wayang pon..ahaha... Mungkin lepas nie nk p tgk 2nd time kat KK plak la..ahaha... Skang nie dok layan lagu OST yang baru aku donlod dari internet.

Boleh aku katakan bahawa almost semua lagu yang ada dalam ceta kali ni sangat best & bertenaga. Walaupun taraf dia untuk budak skola.. Moral yang aku dapat dari ceta ni, idea yang nk dikeluarkan xperlu la kita sekat. Tapi Penyesuaian dengan cara hidup kita di Malaysia ni juga penting untuk kita ambil kisah. Tue saja komen tentang filem ni.

5 comments:

  1. ada pengalaman menarik tak sepanjang tegok movie tu?atau mana-mana pengalaman best time tegok wayang..?
    heheheeh

    ReplyDelete
  2. minat gler cter nie...
    hnya di tayang kat pawagam je ke??
    nak tgk cter nie...

    ReplyDelete
  3. amy, yg harry tue, just tgk tknologi serapan bunyi dia..mmg len ikut wayang yang harry ckp tue..ehe...gud luck!

    ReplyDelete
  4. ahaha..memang ko kejam fizul oi!!!!dah2 la tue guna nama projek protokol...busan ak tgk..tukar la ke blog sndiri!!ehe...xpa, aku leh tlg promote..

    ReplyDelete
  5. athirah....nie ceta kat wayang jer...dah komersial dh..kena g wayang la br happening..ehe

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...