10.14.2008

Kursus Pemantapan Organisasi Pelajar.

Assalamualaikum & salam sejahtera. Baru baru ini saya dijemput untuk menghadiri Kursus Pemantapan Organisasi sebagai fasilitator merangkap moderator program tersebut. Program ini dijalankan di Kem Bina Negara Kundasang, Sabah. Dengan tempat yang indah dan membahagiakan, telah memberikan saya banyak idea dalam memberikan latihan yang terbaik untuk peserta yang mengikuti program ini. Kebahagiaan, keseronokan dan kegembiraan tidak dapat saya tulis di sini namun, semuanya telah berjalan dengan lancer. Permasalahan yang timbul dapat diselesaikan dengan baik dan segala input yang telah diberikan telah berjaya mencapai objektif utama program ini dalam memberikan input terbaik kepada peserta dalam mengurus organisasi pelajar dengan baik. Alhamdulillah.
Di sini saya lampirkan beberapa gambar yang sempat saya rakam di sepanjang program ini. (Sila klik pada gambar untuk melihat dengan saiz yang lebih besar).














































2 comments:

  1. terima kasih banyak-banyak kerana sudi menghebohkan KPO. meh, kita ramai-ramai simpan kenangan kat KBN Kundasang bersama-sama. yeye...

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...