12.24.2009

Kemahuan diri.

Kebanyakan orang, apa yang dia mau, PASTI dapat...
Lain dari aku, hampir semua yang aku nak tapi xdapat..

Namun,
Semua benda yang orang dapat, sebab dia nak, biasa bersifat kebendaan..
Aku juga nak barang2 bersifat fizikal nih.. Namun jarang dapat..
Semua perlukan USAHA..

Walaupun begitu,
aku dapat banyak dari orang lain selalu dapat..
Semuanya bersifat bukan fizikal.
Idea, isu dan jugak kemahiran lembut (softskill)...

Sebab itu, '
Aku jadi lebih paham, sebab apa, kebendaan ni bersifat sangat sementara.

2 comments:

  1. i love dis entry.:)

    kdg2 aper yg kiter wish x semestinyer kt dpt.tp sblknyer.

    mungkin der hikmah

    He knows whats good n bad for us.:)

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...