12.31.2009

Kedah Maju 2010?????

2010.. Tahun paling ak tunggu suatu masa dulu.. Masa tue sibuk hebah dengan Kedah Maju 2010.. Skang nie, akibat "kepintaran" rakyat Kedah dalam proses mengundi, tiba2 diam kisah Kedah Maju 2010..Hahaha...


Tapi, sempena 2010 nie, nekad baru diletakkan dalam diri.. Dengan kaedah baru untuk menguruskan diri, dan semangat sedia ada diupdatekan... Aku akan teruskan usaha mempertingkan kebolehan diri dalam segala bidang yang aku lalui skang ni berasaskan jatidiri yang telah ditanamkan sejak kecik dulu...

Di mana pentingnya semua ni? Kerna aku aset penting negara kita. Itu yang aku tanamkan. Pada aku, segala kesejahteraan dalam negara ni skang bergantung pada aku. Kalo Arwah Gus Dur yang cacat pon boleh tadbir negara (walaupun penuh isu & kontroversi), inikan pulak aku...

Salam Tahun Baru 2010 untuk anda semua.. Ingatlah bahawa anda aset penting pada keluarga, bangsa, agama dan Malaysia!

No comments:

Post a Comment

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...