9.05.2009

Layout baru!


Salam semua, transformasi layout berlaku ari nie...Aku tukarkan template yang lama sbb nampak sangat berserabut dan kurang mesra pembaca..Saiz blog aku plak dah kurang sket.. Skang jadi 132kb.. Kalo ikut range yang bagus untuk loading blog ialah bawah 100kb.. Apa yang ada skang agak bagus la..ehehe..

dari segi branding aku teruskan dengan gunakan Brand lAl®. Cuma header punya nama tukar sket pasal susah sangat nak setting...Ahaha... 

Apa yang MENARIK???

Aku letakkan senarai top 10 blogger yang update blog depa mengikut urutan siapa update yang terbaru akan dok atas skali. Jadi, dengan cara ni dapat safe ruang aku dan akan menggalakkan member2 blogger len untuk merajinkan diri update blog memasing.Ehehe..

Ok, inilah layout yang baru aku pilih sebagai layout yang aku suka. Segala komen, cadangan mahupun kritikan mesra anda amatlah dialu-alukan...Thanks..

2 comments:

  1. wah...nice template...baru nampak menarik + tertarik berbanding yg sebelum ni...

    apa pun biru tetap menjadi pilihan ek...ehee

    ReplyDelete
  2. Biru tetap di hati.. Dari kecik..Ahaha

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...