9.01.2009

The 9 Tots... Dan Besday ABAH....

Ari nie dalam sejarah ialah tarikh lahir adik yang paling manja tahap max dalam 9 beradik, iaitu Masturah Mohd Nadzari.... Hepi besday aku ucapkan..

Teringat plak sambutan Jubli Emas besday bapak aku 29 Ogos yang lalu.... Sama ja besday ngan MJ....Ahaha... Hepy besday abah... Aku semangat tunggu abah balik umah untuk wish besday kat abah....Ehehe.. Moga abah sentiasa hensem & bertenaga untuk pastikan family kita sentiasa happening & mendapat keredhaan Allah... Amin...


OK, kembali ke topic asal, aku dah dapat mimpi yang mengatakan team 9 beradik perlu dijenamakan dengan lebih elegan dan tampak up to date... Aku mencadangkan nama The 9 tOts....Apa pandangan adik beradik???? Jerit setuju kalo suka kat bahagian komen...

Kalo XSETUJU, tolong jerit xsetuju dalam bahagian komen dan PASTIKAN anda berikan option len untuk nama kita... 9 Beradik macam ceta cina plak. The 10 Brothers...Ahaha... Jadi, aku tengah semangat nak pikir nie.. Anda, bila lagi???

3 comments:

  1. haha...ada x nama yg lebih elegan???

    Happy Birthday to abah gak..

    ReplyDelete
  2. Bagi la cadangan.... Kalo x, I guna nama nie ja...Wahaha

    ReplyDelete
  3. apa maksud 9 Tots???
    bagi penjelasan ckit..

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...