9.09.2009

Kalo aku xbangun ..


Kalo aku xbangun, izinkanku pergi..
Kalo aku pergi, anggaplah ia hakNya..
Dialah yang memiliku sejak lahir..

Kalo aku xbangun, maafkanlah aku..
Kerna aku tau, tiada semua mau diriku ada..
Kadang terdengki, kadang tercaci..
Kadang terluka & kadang melukai..

Kalo aku xbangun, tiada salah antara kita..
Kerna kita tidak sempurna sepenuhnya..

Kalo aku xbangun, bergembiralah dikau yang ku sayang..
Kerana kau yang ku sayang...
Kerna aku lebih disayangi..
Kerna itu, andainya aku tidak bangun...
Selamat tinggal duhai kesayanganku..

6 comments:

  1. Harapnya tak bangun sebab tido mati...tu jak...huhu

    then lps tu akan bangun jugak

    ReplyDelete
  2. ak tau sbb pa ang xmau bgn..
    ang xlrt posa kn?time org nk azan maghrib br ang nk bgn kan?hahaha

    ReplyDelete
  3. Ahahaha.. Aku teringat nak tulis karya nie masa dok smayang terawih...Nak nanges plak...Pelik..Layan arr dlu..wahaha

    ReplyDelete
  4. dia sedey2 tak pe....org nak sedey2 dia tak kasi...huhu

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...