11.15.2008

Youthsays "Real Voice" Project

Asalamualaikum & salam sejahtera.

Semalam aku telah mendapat satu panggilan dari KL. Dari Mellissa yang mengatakan aku telah dipilih antara 50 orang untuk terlibat dalam "Real Voice" Project. Apa yang best tentang project nie sbb bayaran yang kita dapat. Tapi, masalah yang penting untuk aku selesaikan ialah "I need to improve my English". Sebabnya????

Aku dipilih untuk menulis dalam bahasa Inggeris.

Aduiiihhh. Aku kena kerja keras untuk projek ni....

Diharapkan kawan2 semua dapat tolong bagi aku semangat untuk menjayakan projek nie..Huhu...

Lawati ..http://realvoices.youthsays.com untuk tengok posting yang aku dah post untuk projek nie...

Bye

7 comments:

  1. errr... good luck la for the project

    ReplyDelete
  2. tq teerah...doakan project nie berjaya la..ehe

    ReplyDelete
  3. moge2 project en. hilal nie berjaya dengan cemerlang... ameen...
    lal, bila lg nak mai KAL??

    ReplyDelete
  4. ehe...nak p KAL???nanti la...kalo adamasa lagi saya g sana...nk g jmpa Inmran...ehehe

    ReplyDelete
  5. lorr... nak jumpe ngan Abg Inmran jer...

    ReplyDelete
  6. haha.. chayok~!!! =)
    abg msti kna yakin..~~!!
    =D

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...