8.20.2009

Pujaan wanita Malaysia...


Hingga saat ni aku masih memikirkan.. Apa ada pada lelaki Malaysia?? Maksud aku apa yang terjadi pada lelaki di Malaysia sehinggakan trend wanita Malaysia skang nie bermati-matian minat lelaki korea, jepun, mahupun dari Barat.

Bila ditanya kenapa??Jawapan mereka hampir saja sama... Pasal diorang nie cute, nampak gagah & macho... Kalo lelaki Malaysia yang nampak lebih kurang sama macam artis pujaan wanita Malaysia nie besanya dikatakan sebagai mat jambu la, berlagak hensem la, dan macam2 lagi...

Apa kejadahnya nie?? Sampai tahap lelaki Malaysia dihina dan dikeji camni??? Salah ka??

Situasi ni terjadi seolah-olah berlaku satu revolusi taste di kalangan wanita di Malaysia yang lebih meminati lelaki luar negara (hatta mat bangla sekalipun), untuk memastikan anak dia comel..Gitulah pemikiran cetek kebanyakan wanita Malaysia yang aku jmpa skang nie.. Sedikit peringatan, wanita Malaysia yang aku maksudkan berada pada skala umur 18 hingga 35 tahun pada tahun 2009 nie...

Untuk itu, sedikit cadangan dari aku untuk wanita di Malaysia. Bersyukurlah dengan apa yang ada di Malaysia.. Kerana Malaysia merupakan syurga bagi mana2 rakyat di dunia nie.. Kalo korang dapat pakwe dari India yang hensem ala2 Shah Rukh Khan, mo korang kena jadi surirumah 
sepenuh masa tanpa boleh berkomunikasi ngan orang luar... Itu yang anda mahukan?? Tepuk dada, tanya selera anda..wahaha..

6 comments:

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...