6.13.2009

Kau bunga cintaku

"Di dalam diriku.. Hanya ada satu cinta.. Yang membuatku bahagia.. Bersamamu...."
Nie part corus lagu Anuar Zain - Kau Bunga Cintaku yang Hafiz Juara AF7 nyanyi masa konsert akhir AF7 ritu... Saja teringat lagu nie... Dan terus cuba belajar untuk amek gamba bunga yang ada kat sekitar AMU nie...Nie gamba aku kat taman khas yang wujud dalam U nie...

Tinggal 52 hari saja lagi untuk aku balik ke Malaysia.. Negara yang semakin aku cinta..Bertambah2 cinta aku pada Malaysia bila dok kat perantauan nie.. Xtau napa... Segalanya ada di Malaysia... Oh tanahairku...huhuhu....

*rindu sambal tumis ikan curut yang mak aku masak...HUhu















4 comments:

  1. 1.pergh...best gak bunga tu...dari segi landskap kat situ pon bleh tahan gak....mcam pernah ku tahu pasal bunga tu yer...(aku rasa time ak disoal ap nama bunga tu oleh pnyrh kot)...
    2. biar blik lmbt...puas2 kat sana dulu...jgn tinggl solat dah la yer...hik3X..

    ReplyDelete
  2. wah memang cantik bunga tu dilihat dari luaran kan...pandangan mata kita pasti suka akan keindahannya...tapi disebalik bunga tu kita tak tau kan..kecuali kita mengkajinya..hehee

    hujan emas negeri orang tak best kan...tapi hujan berlian di negeri sendiri sangat2 best kan kan...hehe

    ReplyDelete
  3. mana bunga raya bunga malaysia??haha
    =P

    ReplyDelete
  4. To Kalam Tintaku: Thanks ingatkan aku tentang solat..huhu...memang mencabar nk jaga solat kat sini.. slalu keliru waktu solat dia..huhu...

    to pijol: hujan berlian sangat2 best..huhu...sini xdak nak ujan emas pon...pengalaman emas ada la...nak enjoy tue agak2 mustahil....

    to Lala: mana ada bunga raya.. nie kat India da...isk3...

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...