2.06.2010

Mengembalikan semangat.

Kadang2 aku terpikir kenapa la aku sakit ja sepanjang 2 3 minggu ni.. Mungkin Tuhan nak hapuskan dosa aku. Kesakitan yang aku alami skang ni kebanyakannya telah mengurangkan semangat aku untuk bekerja. Sampai tahap kekadang tue rasa macam nak berenti ja.. Adoih....
 
Tapi skang nie tengah berusaha untuk motivasikan diri aku balik bagi mendapatkan segala yang positif dalam diri aku. Mungkin ramai yang akan sakit ati dengan situasi aku sekarang. Segalanya menyebabkan aku lebih menyakitkan ati orang. Isk3...
 
Waktu untuk mendapatkan ketenangan diri. Kalo perlu, mungkin aku akan berUZLAH sebentar.Hurm.....

No comments:

Post a Comment

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...