1.12.2010

Pergi


Lagu "pergi" menjuarai AJL24 bebaru nie.....Sangat politik kemenangan dia..

Pada aku kemenangan lagu nie akan mempercepatkan kejatuhan AIZAT dalam industri muzik. Tue ja yang aku dapat kata.

Konon lagu nie menyokong konsep 1Malaysia yang diinspirasikan oleh PM kita. Bila aku nengok salah sorang juri profesional dalam Anugerah Juara Lagu ni, terdiri daripada Datuk Farid Ridzwan (CEO Media Prima). Maka xhairanlah kalo si Aizat menang.

Berkaitan isu biadapnya Aizat ngan pihak produksi AJL24 berkaitan rancangan persembahan dia untuk bawak band dia masa AJL24. Siap bawak bapak dia lagi (bajet ada status datuk leh la settlekan masalah ni?)ahaha... Akhirnya xdapat la jgak. Tapi, pada aku, kalo dah keja nih, xyah la nak libatkan bapak. Nampak sangat la bapak xreti ajar anak menghasilkan anak yang kurang ajar.

Kesimpulannya, kalaupun diri anda artis, kita tetap manusia. Jangan fikir bapak kita berada dan berstatus lebih, maka segala kuasa kita ada. Jangan sampai orang benci kita. Susah nak hidup.

4 comments:

  1. Bagi sy bkn sekadar Datuk Farid Ridzwan, ada lagi juri yg berkait rapat samada dengan c Aizat nih or dengan lagu tema "FILEM" itu.. Sy bkn ar benci or dengki dgn or xsuka dengan nama2 diatas ataupun "Filem" tersebut.. Mmg x dinafikan kemenangan Aizat mlm 2 mmg politik.. Ramai yg berpendapat sedemikian termasuk ibu saya.. haha..

    ReplyDelete
  2. Ahaha... Aku sokong ibu kamu tu DLA...ehehe

    ReplyDelete
  3. yang penting aku ske time bunkface nyani.. meriah stadium beb..
    tapi kalah.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. Semua lagu meletop!!! Just lagu PERGI ni ja yang kurang menarik di mata, hati & telinga ak....masa tue la..

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...