10.16.2009

Selepas konvo...

Setelah beberapa lama sibuk dengan perjumpaan bersama sabahat UMS, nie baru sempat online untuk mengucapkan jutaan terima kasih pada smua member yang mendoakan kejayaan aku sampai dapat konvo pada tahun nie.. Thanks banyak2 pada mak n abah, atas segala semangat & dorongan yang diberikan...Thanks gak pada yo, Mas, Syuhada, Nur, Belle, Hafiz, Lola, Nana, Michelle, Beckie yang sudi bagi ak bunga, bear dan bantal peluk sempena konvo ritu...

Mungkin kini ak rasa kurang selesa untuk online lelama... Masih sayu dengan proses perpisahan dengan member serta junior di UMS. Semoga lepas nie diberikan kelapangan untuk berjumpa dengan kalian dan lebih banyak perkongsian dapat kita jalankan.

Jutaan ampun dan maaf dipanjatkan sekiranya wujud kesalahan dan tindakan yang menyakitkan hati anda semua... Pengalaman bersama di UMS merupakan satu kenangan yang paling aku ingati kerna inilah saat yang menambah perisa matang dalam hidup aku.

Insyallah aku akan start keja minggu depan. Kesibukan untuk menstabilkan situasi hidup bekerja di tempat orang perlukan sedikit masa dan pengorbanan yang besar.. Mungkin juga tiada update untuk tempoh tertentu sehinggalah aku berjaya stabilizekan diri aku di sana...

2 comments:

  1. Aku minta maaf banyak2 ak xdpt jumpa ko.ak ada gak cari ko.masa ko konvo ak nk dtg.tapi korg klua ak masuk dewan temankan kawan ak.dia dtg sorg2.

    lal halalkan makan minum ak.xtau bila lagi kita dpt jumpa.kalau jumpa pon mungkin suasana suda bbeza...

    ReplyDelete
  2. sama2...really miss our memories at UMS...rasa macam kejap jak dah 3 tahun...padahal masa study rasa nak cepat abis sebab tension ngan asgment + tesis yang banyak giler..Tapi bila balik semenanjung semalam rasa syahdu giler sebab maybe nie kali terakhir berjumpa ngan kawan2..adoi..memang susah nak biasakan diri

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...