5.19.2009

Konsert Akhir AF7.....

Alhamdulillah aku berpeluang jugak g layan konsert akhir AF7 kat Stadium Putra Bukit Jalil...Haha....Satu pengalaman yang best & konsert yang puas. Sound system yang meletop! Artis yang mai masa konsert tue pon supporting abes...Misi utama untuk  sana pon tercapai jugak. Dapat jmpa Sarimah...wahaha....Nie yang paling best. Dah tue, dapat la tgk dengan mata kepala sendiri cmna production team astro wat keja masa konsert final nie.. Team production nie agak aktif la..pueh ati tgk..ehe...

Xdak apa yang dapat aku nak kata lagi.. Yang penting nie gamba yang aku nak share untuk tatapan hangpa smua...wahahaha...Klik kat gamba kalo nak tgk gamba nie dalam keadaan besaq sket...



















































































































Selamat menjamu mata tengok gamba2 nie ok... Akhirnya aku mendapat kepuasan diri yang aku dah lama tunggu sejak tahun lepas...ahaha...

5 comments:

  1. yup jangan lupa ngundi hilal ramai2 untuk konsert seterusnyer....hahahahaha

    ReplyDelete
  2. lal bagi aku hang mmg nyestos.....
    n y penting jgn lagho....

    ReplyDelete
  3. wah peminat AF tul lerr...:)

    Hilal tu plak dah bsedia ker ngan dunia baru...

    all the best to u...

    convo nanti jgn lupa blanja noo..

    cheers

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...