5.12.2009

Kolej Matrikulasi Pahang...


Tadi jam 9malam aku, abah n mak selamat sampai umah lepas g anta Aisha...Alhamdulillah dia dapat sambung study kat Kolej Matrikulasi Pahang... Maka jadi junior Afiq la adik aku nie..wahaha... Tapi apa rekod baru aku ialah aku menjadi driver utk bapak aku drive dari Penang sampai la ke Kuantan...Sebelum g Kuantan untuk cari tempat berteduh, kami singgah dlu kat Gambang untuk tengok la kat mana tempat KMPh nie dok... Lepas tue, kami pon p check-in  kat Shahzan Inn btul2 kat tengah town..

Aisha dah selamat la mendaftar sebagai budak KMPh...Wahaha... So, aku skang dah ada kat umah dah ponk...Letih Drive tadi.. tahap nak meletup mata nie menahan ngantuk...So, bajet nak tido...Layan diari dulu jap..Ehe....


2 comments:

  1. Alhamdulillah..slmt gak hnta aishah kat pahang..mdh2an dia dpt blajar ngn bek kat sana..

    Abg jdi drver smentara orait la tue, kan lama tak sama2 ngn fmly jenjalan-penat mmg la jauh kn..tpi at least ada masa bsama2 ehee..rindu lak suasana kat penang..huu

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...