3.22.2009

Terapi..


Skang nie, memang musim kebanyakan student agak tensen... Banyak asignment nak kena antar... Dicampur pula dengan final year project untuk mahasiswa tahun akhir macam aku nie... Memang satu suasana yang agak tertekan dan membingungkan..

Namun, inilah cabaran yang harus dihadapi dengan tabah & cekal. Aku mencadangkan untuk membuat terapi 'makan' untuk diri aku... Aku nak cuba untuk makan apa yang boleh dimakan selagi aku rasa lapar. Sebabnya makan adalah satu terapi yang baik untuk aku menghilangkan tekanan & serabut kepala.

Kalo dapat sambal tumis udang mak aku.. Pergh! Mau lagi sedap rasanya... Namun apakan daya, hidup di perantauan..Kena la pulun cari bahan2 sendiri untuk dibuat terapi makan. Paling best pon bleh dapat kari kambing kat Restoran Farvis di Taman Kingfisher..Wahaha...

Kesimpulan di sini, terapi makan mampu membantu anda untuk menghilangkan serabut...Selamat menjamu selera!

6 comments:

  1. ni yang buat aku lapar tengah2 malam ni. siot tul..haha baru abs tengok bola

    ReplyDelete
  2. semalam su nak makan nasi ayam parvis..tapi terpaksa melayan "sorang tu" nak tengok af...huhu...kempunan tak dapat makan...ganti balik..

    ReplyDelete
  3. terapi ne bkesan kah utk sumer org? Kalo ya,nak try la.. Dok tension sal program ne.. Hahaha

    ReplyDelete
  4. kalo bleh, makan makanan yang paling kita suka...Amat berkesan... Tapi kalo makanan yang besa2 ja tahap kesukaan tue, susah sket la..ehe

    ReplyDelete
  5. Tidur lah terapi yang terbaik. Muaha3!

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...