3.03.2009

Menuju Puncak...

Sempena demam AF yang dah nak bermula nie, aku memulakan rentak demam AF nie dengan join lecturer aku g daki Gunung Kinabalu. Gunung yang tertinggi di Asia Tenggara...

Susahnya nak panjat gunung nie Allah saja yang tau... Kalo men bola tue, seolah-olah kena men bola (bukan futsal) kat padang besar, 3 jam tanpa henti berlari... Itulah kepenatan yang dapat aku gambarkan cmna penatnya mo panjat Gunung Kinabalu nie...

Kalo nak harapkan kekuatan fizikal saja aku yakin belum cukup untuk memastikan kita berjaya sampai ke puncak....Tapi, alhamdulillah, berkat doa dari mak, abah, adik2 ngan kawan2....Aku berjaya sampai berbekalkan semangat yang ada...

Nampaknya semangat menuju puncak nie bukan satu semangat yang hanya bising2 ja kat Astro Ria tue..Tapi semangat tue la yang dah berjaya naikkan PNGS aku setiap sem & berjaya membawa aku ke puncak Gunung nie..Syukur jugak atas kurniaan Allah dalam memberikan aku idea untuk amek inspirasi menuju puncak nie untuk menambahkan semangat aku untuk berjuang di jalanNya....Semoga semangat nie senantiasa bersama aku selamanya bagi memastikan kejayaan ni dapat aku kongsi bersama umat manusia yang lain... Insyaallah...



3 comments:

  1. akhirnya sampai gak puncak gunung kinabalu...tahniah

    ReplyDelete
  2. Huu~bestnyaaT_T..nengok gmbr2 time pnjt gng.Owwh..yo nmpk dah gmbr abg pkai swter ne.Comey2.ahaaha..Tq coz mghargai.

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...