3.23.2009

Malam Anugerah Kecermelangan Mahasiswa Kolej CD.


Aku tadi jam 11.30 malam baru balik dari MAKMA CD... Majlis Anugerah Kecemerlangan Mahasiswa untuk siswa dari kolej CD... MAKMA tahun nie aku xbanyak yang dapat aku katakan melainkan satu dinner yang lebih relax & tenang. Xtau knapa.

Mungkin malam nie susunan majlis dia sangat relax & tersusun rapi. Persembahan yang disembahkan sangat menghiburkan dan menenangkan bagi semua yang hadir. Makanan yang sedap & tidak terlalu banyak yang boleh menyebabkan pembaziran makanan.

Penghargaan dibuat kepada semua siswa yang telah memberikan sumbangan xkira MPP mahupun JAKMAS sendiri. Aku sangat berbangga dengan penganjuran yang meliputi semua ni.Sebabnya, kalo di peringkat skola aku (xmo sebut skola mana), MPP langsung dia xamek kisah. Just amek syarat ja jemput presiden MPP (time aku la) walhal skola aku ni pemegang kerusi MPP terbanyak dalam UMS nie. Tapi, bila nak mintak $$$$ dari tabung PMUMS, baik plak dtg jmpa aku..Huhu.. Ntah la...Manusia...

Namun, kesimpulan di sini, aku amat berbangga tinggal di Kolej CD selama 3 tahun aku di UMS. Biarpun kadangkala susah berada di sini. Namun keadaannya tetap membahagiakan. Tahniah buat penganjur MAKMA 2008 dan terima kasih kepada semua yang sudi membahagiakan hidup aku sepanjang aku berada di Kolej CD....TQ.


3 comments:

  1. wah...nampak macam best jak dinner..memang best kat ums nie..

    ReplyDelete
  2. Makan malam terbaik yang aku alami sepanjang di UMS ni! Hidup KKCD!

    ReplyDelete
  3. MAKMA CD.....mmg bestkan...!!!mantap...!!!

    ReplyDelete

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...