8.17.2008

Keadaan Semasa.

Salam sejahtera,
Hari nie telah diumumkan bahawa 3 orang akan bertanding dalam pilihanraya P44 Permatang Pauh... Apa yang saya harapkan penduduk kawasan Parlimen Permatang Pauh akan membuat pilihan yang bijak. Ini penting dalam memastikan kelangsungan kebahagiaan hidup kita di kawasan paling panas di Malaysia untuk setakat ni.

Buat masa sekarang, saya terpaksa memberi tumpuan sepenuhnya kepada projek akhir tahun yang perlu saya siapkan usulan kajiannya sebelum 23hb Ogos ini. Justeru itu, saya memohon kemaafan sekiranya saya tidak berkesempatan dalam memberikan update terkini di blog ini.Akan etapi, saya akan tetap berusaha sesungguh hati untuk memastikan semua pembaca setia blog ini mendapat update terkini di blog ini.Sekian, wassalam.


No comments:

Post a Comment

Keindahan Bahasa

Kita sentiasa terbaik! - Aman RA But man is not made for defeat. A man can be destroyed but not defeated. - Ernest ...